Followers

Wednesday, November 30, 2011

Ombak Rindu



Assalamualaikum n Hi semua,

Rasa yer dah lame sy tak update blog..Sy baru habis baca novel di atas Ombak Rindu. First time baca novel ni abis..mayb teruja dengan cerita yang akan di tayangkan pada 1 Dec ni..heheheheh..Sebelum tgk movie yer better kite baca dulu novel tersebut.

Sinopsis novel tersebut, Mengisahkan seorang gadis yang bernama Izza, seorang anak yatim piatu yang dipelihara oleh bapa saudaranya yang bernama Pak Taha. Pak Taha seorang bapa saudara yang tidak berperikemanusian begitu juger isterinya yang memang benci akan Izza. Kehidupan Izza penuh dengan airmata dan duka. Selepas Izza tamat menduduki SPM, Pak Taha telah menjualnya kepada seorang bapak ayam demi untuk mendapatkan duit kerana Pak Taha seorang kaki judi, kaki botol mahupun kaki perempuan. Nasib Izza berubah apabila suatu malam die telah dibeli oleh seorang jejaka bernama Hariz..Nak tahu cerita selanjutnya boleh membaca novel tersebut ataupun tgk sahaja filem yang akan ditayangkan Khamis ini Ombak Rindu yang dibintangi oleh Aaron aziz, Maya Karin, Lisa Surihani dan ramai lagi artis2 yang best..Novel ni ader sambungan yer iaitu Cinta Tiada Akhirnya. Penuh dengan suka dan duka..apepun at the end mesti happy ending punye.. :)

** Selamat Membaca dan Selamat Menonton..



1 comment:

  1. td jalan2 kat Galaxy Ampang nampak pasal movie ni... Adeh ni tak tahan ni.. pelakon Aaron Aziz mesti mau tgk... semua gara2 cerita drama dia tu..

    ReplyDelete