Followers

Saturday, January 15, 2011

Broga Hill

Salam n Hye smua,

Semalam, sabtu, aktiviti ku bersama opismate n hsemate ke Broga Hill, Semenyih. Kami bertolak dari Desa Pandan dalam kul 5.30 am n sampai lebih kurang 6.20 am..Disebabkan pagi, jalan pun tak jem maka cepat la sampai..kalo siang skit or petang mahu 1 jam gak la..Kira mencabar la juger nak mendaki Broga Hill ni..lagi2 time nak turun..Better korg bawak kayu tuk sokong korg bile turun..lagi satu jangan bawak makanan banyak2..cukup la roti sekeping 2 n mineral water..sebab nak mendaki bukit ni bukan senang kalo bawak banyak barang..jangan lupe torch light..al-maklum la kalo dah sampai dalm kul 5 or 6 pagi tu, gelap no lampu kat situ..Apepun enjoy this healthy aktiviti..




























7 comments:

  1. Waa..jeles la bleh gi Broga Broga..

    ReplyDelete
  2. best2..good activity..jomla pegi..

    ReplyDelete
  3. best ke beb p sini.memember aku ramai gilos p sini.tengok cam best jek..

    ReplyDelete
  4. Miss Shizu : best beb..serius..cam nak pergi lagi..

    ReplyDelete
  5. best gila.. mcm gi pasar je..
    apa2 pn best gila.. sesuai utk yg tak pernah buat aktiviti lasak.. tp nak mencabar diri..

    ReplyDelete